Proces spolupráce

Pro úspěšný projekt je nutné dodržet námi doporučený proces spolupráce díky kterému vznikne web, který bude nejen skvěle fungovat, ale i vypadat.

  1. Poslechneme si Vás

    Než cokoliv začneme vytvářet je nutná konzultační schůzka společných týmů, kde se potřebujeme dozvědět o vašem podnikání a připravovaném projektu maximum.

  2. Vypracujeme analýzu

    Žádný web nemůže být dobrý bez kvalitní analýzy s využitím historických dat. Analýzu provedeme dle potřeb klienta na základě vstupního checklistu.
    Můžeme provést:

    • Heuristickou analýzu
    • Analýzu klíčových slov
    • Analýzu konkurence
    • Statistickou analýzu
    • Uživatelské testování
    • Focus group
    • Dotazníkové šetření
    • Časovou analýzu
    • A/B testování
    • Testování validity
    • Click stream analýzu
    • Obsahovou analýzu
    • Heat map analýzu
    • Analýzu použitelnosti a kompatibility
    • SWOT analýzu
    • Analýzu konkurenčních výhod
    • Analýzu a definici cílových skupin
    • Analýzu důvěryhodnosti
  3. Návrh Wireframe

    Struktura webu musí naplnit cílům projektu. Je proto důležité na základě předchozích kroků a společných schůzek navrhnout síťovou vizualizaci a chování webu pomocí takzvaného wireframe našim UX designérem. Wireframe Vám ukáže zamýšlenou architekturu jednotlivých prvků na stránkách a jejich chování. Grafik tak již nemusí přemýšlet nad umístěním, ale opravdu jen nad originálním designem.

  4. Příprava grafiky

    Po schválení návrhu Wireframe přichází na řadu náš grafik, který na základě Vašeho logo manuálu nebo jednotné identity vypracuje návrh grafiky, které budou moderní a samozřejmě plně responzivní tedy zobrazitelné i na mobilních zařízeních. V případě, že nemáte logo manuál nebo jednotnou identitu můžeme Vám zpracovat i tyto materiály.

  5. Kódování grafiky

    Po schválení grafického návrhu se do další práce vrhnou naši programátoři, kteří promění zatím všechny statické podklady již v živé interaktivní stránky. Vše programujeme na nejmodernějších technologiích s důrazem na čistotu a udržitelnost kódu. Samozřejmostí je také splnění technických požadavků na SEO.

  6. Nasazení CMS systému Joomla

    Přichází na řadu kompletní instalace a konfigurace redakčního systému CMS Joomla. Vše konfigurujeme s důrazem na jednoduchost administrace tak aby byl redakční systém co nejpřívětivější redaktorům a administrátorům.

  7. Vkládání obsahu

    Na základě dodaného obsahu ho upravíme do čtivých a přitažlivých textů s důrazem na SEO optimalizaci a internetový online marketing.

  8. Předání a zaškolení

    Dochází k předání projektu a zaškolení všech pracovníků, kteří budou stránky administrovat. Školení probíhá ve dvou etapách, kdy 1. etapa obsahuje kompletní administraci článků, obrázků a médií. 2. Etapa pak obsahuje již hlubší administraci jako jsou menu, komponenty a rozšíření systému.

  9. Měříní výkonu

    Po spuštění projektu provádíme měření výkonu stránek, zda plní cíle projektu. Tyto data pravidelně analyzujeme a zasíláme Vám.

  10. Spolupracujeme dále

    Předání stránek neznamená pro nás konec spolupráce a není ani našim hlavním cílem. Preferujeme další spolupráci na projektu v oblasti internetového marketingu, optimalizace, technické správy a servisu.